Geintjes

Het lezen van andere blogs is toch wel een enige bezigheid.
Het filmpje over de spin van Han, is al verzonden naar de kids.
Kun je lachen. De Transisalania-Overijssel allerlei bekeken.
Het was zo weer uren later.Het beeldmateriaal op deze site is geweldig
als je voorkeur voor geschiedenis hebt. Op deze computer kom ik niet in mijn netvibes. het inloggen lukt na etteleijke malen niet, deze geeft een foutmelding op de site. Volgende keer beter.

8 Responses to "Geintjes"

Jouke (visit their site)
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jouke (visit their site)

Ja, zaten erg veel tikfouten in zag ik.
Maar mevrouwtje: een link waar 2x http:// achter elkaar staat werkt niet, misschien kunt u dat aanpassen?
En misschien kan uw personal trainer ook even met u meewerken aan het op een leuke manier laten zien van links?
Volgens mij werkt ie morgen (zaterdag) en u ook?
Dus: coach+mevrouwtje: verbaas ons morgen.
En zo niet: toch een heel goed weekend gewenst allebei!

edJek23 (visit their site)

Geachte heer Jouke: wij bloggen niet in de baas z'n tijd. Dat dient in een andere omgeving te gebeuren, vandaar die beloning achteraf.

Shanti (visit their site)

Euh... we bloggen niet in de baas z'n tijd?
Wie heeft dit bericht dan geplaatst?
Vanachter het inlichtingen bureau 1e verdieping?

edJek23 (visit their site)

Reageren op een blog is wezenlijk anders dan het bloggen zelf....

catwoman (visit their site)

Begint er mooi uit te zien hoor.
Ja, die spin is leuk hè? Zeker als je er heel bang voor bent,(zoals ik) die grote harige types brrrrr....!!
Blog lekker zo door meid, gaat helemaal goed.

Miauww, groetjes Catwoman

please to meet you (visit their site)

Heb met m'n coach de foutjes eruit gehaald, heel spannend in html-script.
Dit moest wel even in de "baas" z'n tijd tijdens de middag thee.
Gelukkig is mijn caoch een geduldig type.

Jouke (visit their site)

Ja, je boft maar met die coach. Als je pech had gehad had je bij Han of mij in het groepje gezeten en dan, tsja........