avenue de la bourdonnais

Ben je bij je dochter in Parijs op bezoek, dan ga je ook wel foto's maken. Dit is aan de Avenue de la Bourdonnais vlak bij de Eiffeltoren. Zij woonde daar een half jaar. Als je naar bed ging kon je door het zolderraampje de Eiffeltoren zien flickr-eren wat elk uur gebeurt. Er was ook een heuse guardienne ,madame Louvette. Als je naar binnen ging door die immense grote deur dan kon dat alleen maar met een toegangscode. Prachtige straat met bijzonder mooie huizen.

5 Responses to "avenue de la bourdonnais"

Jouke (visit their site)

't Is gelukt dus. Mooi!

please to meet you (visit their site)

Hey Nozem

Toch fijn dat je me volgt. Je weet bij mij lukt het wel maar het duurt altijd efffe.
Doei.

Anoniem (visit their site)

Leuk die foto's van Amsterdam en Parijs. Dat zijn ook mijn mooiste plaatsen om naar toe te gaan.

salsadancegirl (visit their site)

Prachige foto,s. Sfeervol . Je waant je echt in Parijs.
Groetjes,

Salsagirl , die onlangs nog in Parijs was

takkenbos-fagot (visit their site)

Hallo Please to meet you,

Jij wilde de foto's van takkenbos op flickr bekijken. Dat gaat helaas niet, want ik heb gevinkt dat het alleen voor familie en
om te bekijken is. Ik heb geen idee hoe ik dat weer terug kan draaien en je mag graag mijn vrien(in) zijn, maar ik weet niet hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen. Overigens: daar staan dezelfde olifanten foto's op als op de blog.