Ding 23 Evaluatie

Het zit erop,
1. Als eerste vraag wat waren mijn favoos? Een blog maken, Flickr Toys,You-Tube,Chatgebeuren zoals Aladin en Hyves. Twitter komt nog na het geven van de cursussen 55+. Go2web20.net, Library Thing, Facebook,Dizzie,My space en Lastfm. Na het verkrijgen van de ZEN helemaal in the mood for music.

2. Tweede vraag Wat heeft het met je gedaan? Nou wel erg veel, maar in elk geval dat mijn echtgenoot denkt, dat ik nu ook wel erg veel weet en hem ga inhalen op het net. Wat het met de organisatie en mij heeft gedaan? Ik kan er kort over zijn. Geef nu cursussen Internet en e-mail en ik kan het publiek veel beter digitaal bedienen op de eerste etage.

3.Waren er dingen die je verrasten?
Ha, bijna alles. Dat er zoveel bestaat dat het me helemaal heeft gepakt. Het meest interessante vind ik toch ook wel dat 5 collega's onderwijl erdoor aangstoken zijn en je daardoor dan ook weer een soort van social netwerk kreeg. Smullen gewoon.

4. Wat kan er gedaan worden om het te verbeteren? Nou gewoon doorgaan met 23 dingen.
Eigenlijk bedoel ik te zeggen dat er elk jaar verplichte scholing of bijscholing moet zijn.

5. 23 dingen is voor mij:
Bibliothecaris 2.0 luistert naar de gebruikers en het personeel bij het plannen, vertelt het verhaal van successen en mislukkingen, leert van beide, viert deze successen, maakt met het personeel de tijd om te spelen en leren, en stopt nooit met het dromen over de beste bibliotheek diensten. Citaat uit:

9 Responses to "Ding 23 Evaluatie"

infogirl (visit their site)

Hartstikke goed. Gefeliciteerd.
Mooie blogpost trouwens !

Jouke (visit their site)

Hee Gefeliciteerd!
Hele mooie afsluitende blogpost.
Goed gedaan meissie!!

thrillermeisje (visit their site)

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep!!

please to meet you (visit their site)

Bedankt allemaal voor het steunen en lezen van al mijn verhaaltjes.
Hopelijk gaat het niet verloren.

yvi23 (visit their site)

Hoi,
een beetje erg laat,
maar... van harte gefeliciteerd.
Nu het mooier weer wordt is het fijn dat we de cursus af hebben.
Kunnen we lekker in de zon gaan zitten!!!

groetjes yvi

please to meet you (visit their site)

Je hebt gelijk Yvi
Altijd weer fraai als het weer voorjaar wordt de vogels de zon en iedereen weer met blote benen armen en sandalen aan joepie

aliebieb (visit their site)

Ook klaar, gefeliciteerd en groet Aliebieb

takkenbos-fagot (visit their site)

Hallo Please to meet you,
Ik zie dat je het ook hebt gehaald. Van harte gefeliciteerd met het resultaat. Het ziet er leuk uit met af en toe van die bewegende dingetjes. Ik zelf gebruik die niet omdat het me dan gaus wemelt voor de orgen, maar als ik het bij anderen zie vind ik het toch wel erg leuk. Ga je nog verder met je blog of houd je er nu mee op?
Takkenbos

salsadancegirl (visit their site)

Hallo Pease to meet you,

een hele mooie afsluitende blogpost. Gefeliciteerd met de eindstreep.
Straks ook tijd voor twitter etc, misschien.


Groetjes,

Salsagirl